5 Oktober

Igår kväll åkte jag och alicia in till norrtälje för att träffa lite vänner. När vi kommer inte till norrtälje så träffar vi manne, jakob & Simon. Vi går hem till Manne och har det trevligt, Sarah kom även sen och sedan kom Elin och Moa. Sedan gick vi ut, gjorde inte så mycket, hamnade på nisses och käkade lite. Alicia hade gått med niklas så hon var inte med ett tag.. Sedan åkte vi hem runt 3 någongång...
Idag vaknade jag vid 1 när mamma kom in och frågade om jag var trött idag och började fråga om det var kul i går och ALLT MÖJLIGT, blev fan lack på henne eftersom att jag ville SOVA!? haha. Men jag gick upp, mamma lagade mat och grejer, jag la mig i soffan och glodde på Andra Avenyn som jag hade missat när jag var i spanien och allt.
Sen plyggade jag NO det behövdes verkligen JA. Ska plugga ännu mera snart, och skriva klart min novell och grejer, ligger efter i det mesta kan jag säga dig.
Ska kolla på ett till avsnitt av Andra Avenyn som jag har missat så är jag ikapp sen, sen ska jag hoppa in i duschen så blire soffan ikväll 20:00 vid andra avenyn, ja, jag älskar´t haha. Denna vecka blir det hårt i skolan, jag måste skärpa till mig, gav mig en käft smäll och sa till mig idag, SKÄRP DIG MIA. Nu fan ska du jobba hårt i skolan så att du får komma in på det gymnasie som du VILL. okej!? japp så ska det bli. Nu blire soffan för min del. PÖSSS!


Kommentarer
elin

& mia är snyggast i världen!, och jafg älsdkar dig



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2008-10-07 @ 09:30:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback