6 oktober

Inatt har jag fått suttit på toan och trott att jag ska spy hela tiden. Jätte jobbigt. har inte alls mått bra. När jag vaknade imorse och skulle gå upp för att gå till skolan, jag kunde inte. Jag mådde så illa, kall svettades och allt. fattar inte vad det var med mig, mår fortfarande lite illa. Vaknade sedan klockan 14:00 idag. Ojoj, då mår man inte så bra va?
Gick upp la mig i soffan, kunde inte gå så mycket, ni vet när man mår så dåligt så att man inte kan stå? Tog pappas data och satte mig och plugga. Nu kan jag ialf stå.
Sen kom min faster som jag inte träffat på jätte länge, hon är kvar ännu. Men vill på ett sätt att hon ska åka så att mamma kan hjälpa mig med min novell så att jag får ett slut på den. Så att jag kan plugga med NO efter som att jag har prov på det den här veckan.
menmen ska väl försöka få klart med detta nu. puuussss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback