9 Oktober

Hallåååå.
Idag fick jag en liten liten sov morgon ialf, riktigt skönt faktiskt.
Jag skulle till tandläkaren vid 10 tiden inne i stockholm. När jag är där så är inte min tandläkare där, så jag får en kvinnlig, tyckte inte om henne alls, hon var så sur och DÅLIG. När hon skulle slipa bort limmet från min tand jo då borrar hon i mitt tandkött, tror du inte det gjorde ont eller? Sen lagade hon ju ett spänne som hade lossnat och det satte hon för högt upp så att min tand kommer åt den nu, inte kul alls. as obekvämnt. Så nu är jag jätte öm i EN tand.
Kom till skolan vid 12 tiden och hade SO och SV gick faktiskt as bra. Sen bestämde sig jag & sarah för att inte åka och dansa så vi gjorde inte det. Istället åkte vi hem och sedan åkte jag hem till henne och färgade hennes hår hihi.
Imorgon, IMORGOOON jag längtar som fan tills imorgon. Imorgon ska vi på museeum med klassen till sthlm. Sen ska jag träffa david och sova hos honom, får se vad vi hittar på, men är sugen på en riktig mysig film kväll faktiskt. Men det blir myysigt ialf :D haah. pöösss påer. <3

Kommentarer
e

jo, precis. Den finaste håller ju om dig! :)<3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2008-10-09 @ 20:13:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback