18 September

Hallååå i stugan!
Idag gick jag upp någon gång på morgonen. Åkte till Mörby för att fixa min tandställning som gick sönder ;D haha.
Pappa körde mig dit. äntligen var man med honom för en gångs skull.
Sen när jag kom hem så bakade jag och kollade på film. Sen efter skolan så kom Alicia hem till mig och mös lite hihi.
Hon åker till Paris imorgon och kommer hem på måndag. Kommer bara hinna träffa henne 1 dag innan jag åker till spnien :( Men meeen.... Imorgon blire partajj med några stycken hoppas hoppas att elin kommer in efter sin jävla maskerad ;) haha. Jag ska fixa Emma och sminka och fixa hennes hår innan oxå. ojoj vet fan inte hur jag ska hinna allting imorgon. men det blir skoj :)
Pösssss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback