3/9 Mormor!



3/9-08. Vila i frid Mormor. Kommer alltid att minnas dig. Saknar alla fina stunder med dig.
Jag kommer alltid att älska dig. Du har alltid vart den bästa för mig, du har vart den ända för mig ända sen jag var liten. Du satt alltid där i din stol och kolla ut genom fönstret och löste korsord när man kom. Sen fick man en kaka av dig som du hade bakat, alltid lika goda. Och dina kött bullar är nog det godaste som finns. Allt som du hade att bjuda på som var så otroligt gott hade du bakat själv. Du bodde hos oss väldigt länge, och det tackar jag för. För det var det finaste. När man hörde att du gick upp på natten och åt tunnbröd. Varje gång jag ser en sån förpackning så tänker jag på dig. Sen när Mamma dammsög under din säng så bara sprakade det i dammsugaren, haha.
Vi alla kommer alltid att älska dig, du fick det bättre nu. Jag älskar dig Mormor!
v

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback