6 September

Morsning Korsning!

Igår var jag med Elin och Alicia. Vi åkte hem till Sara för hon hade lite partajj. Men det blev kanske inte direkt så lyckat.
Hennes grannar kom och förstörde allt. Så vi drog ut, ner till parken, där var det inte direkt bättre, om man säger så.
Åkte hem redan vid halv 12-12 eller något.

Idag ska jag & Pappa till Linnea som jag är moster till, hon ska ha 6 års kalas, hon fyllde år i Onsdags men blir firad idag. Senare ikväll ska väl jag & Elin till Rimbo med några för där är det partajj. Får se hur lyckat det blir den här gången då, Men man får väl hoppas på det då. Sitter och kollar på Ice Age 2. Men den slutade nu precis, sen ska jag ta och hoppa in i duschen, skööönt. Hatar att ha hårspray i hela håret ;s.

Hörs senare, pussss.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback