Bra dag

Idag har det vart en toppen dag faktiskt. Gick ganska fort i skolan och så. Inte så jobbig dag, gick faktiskt tillochmed bra på Engelskan när vi hade nationella, eller bättre än dom andra gångerna.
Vi hade Idrott, UTE. en liten stund ialf, det spöregnade, INTE kul säger jag bara, usch usch.
Sen efter skolan åkte jag in till Norrtälje för att jag skulle till Frissan, så nu är jag som NY 8) haha. Jag har färgat utväxten och klippt lite granna. Efter det så träffade jag Marcus på stan, vi gick runt och kollade lite, Jag köpte present till Elin, eftersom att hon fyllde år idag. Sen gick vi och fikade på hörnan, Riktigt mysigt faktiskt :) Vi hade det skoj.
Sen åkte jag hem, fixade mig lite, sen åkte jag ner till Elin.
Fanns massor med gott gott att äta där som vanligt, åt dock ingen tårta eftersom att jag redan ändå hade fått i mig så mycket laktos idag ändå så. Både i te när vi fikade, sen smöret i skolan.
Kom hem nästan precis där ifrån :)
Nu snart ska jag försöka gå & lägga mig, så jag är pigg imorgon, då ska jag & Elin in till Norrtälje och köpa en mobil till henne :) NICE!

Grattis en gång till  gumman! Jag älskar dig!


Kommentarer
kulovainio

tack älskling :d<



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2008-09-09 @ 13:48:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback