090403

Tjululu! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men jag har helt änkelt inte haft tid alltså.
Igår var jag i skolan, hade utvecklingsamtal och shit, hur tråkigt som helst. Efter skolan fick jag, sarah & alicia skjus in till Norrtälje, där gick vi till kryddan, jag träffade micke osv, sen tog vi bussen till sthlm med kakor, chips, godis osv. Hur gott som helst. När vi kommer in till sthlm så åker vi in till stan, alicia köpte skor och en tjocktröja, jag köpte ett flätat hårband på thaimahal och örhängen, hihi. Sen drar vi till stadion på informations möte inför måndag, när det är premiär, ojoj vad jag är peppad, helt sjukt. Men vi ska ju då jobba och inte stå i klacken, jag och alicia var dom ända som fick våra ackraderings kort eller hur det heter, "pass" iaf, för det hade blivit något fel, så av alla DIF andansvärdar fick vi två det bara. Massa papper och shit. På måndag 2½ timme före matchen får vi våra arbets kläder, hur fiiiina som helst, djurgårds märket på dom iaf, vi ska stå uppe på läktaren som jag har förstått, åh vad skoj detta blir. Efteråt drog vi in till hötorget och drog till donken, där träffade vi lite nya vänner, en kille som hade bott i rimbo innan och vi kännde samma vänner, haha helt sjukt. men dom var trevliga.  men nu ska jag ta min moppe och åka till skolan som är trist men sant. Ikväll blir det nice med mina två brudar antagligen. PUSS

Kommentarer
rebecca

dif är bäst! :D



Blogg: http://rebeccatalarut.blogg.se/
2009-04-05 @ 19:27:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback