090416

Tjollahoppsan! Igår var det nice, fast spelarna hade ju jobbat lite bättre eller rätt mycket bättre. Ajaa.. 0-0 blev det iaf, bättre det än 1-0 till gefle eller något. Men iaf... Efter matchen drog vi hem till lilla Norrtälje, vi gick hem till Sarah. Jocke och Daniel kom dit, vi kokade macaroner haha och hade det allmänt trevligt, Jag hade bara det så jävla ont i huvudet och var rå trött, men vi satt i soffan och hade rå skoj, skrattade massvis, sen åkte jag hem tillslut iaf. Åkte hem och kollade på sex and the city, ritkigt nice.
Idag så har jag inte gjort ett skit typ, jag följde med mamma och handla på flygis, sen åkte vi ner på stan och fikade och jag beställde tid hos frissan, ska dit imorgon bitti 11:00. Riktigt nice kommer det att bli. Nu ska jag städa, duscha och plugga, sen sex and the city, PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback