090423

Hejhallå! Jag har vart i skolan idag och direkt efter åkte jag till min syster och strök för att tjäna lite pengar.
Sen åkte hon och jag till åkersberga till skärgårdsgymnasiet som hade öppet hus, det verkade inte helt ärligt ett dugg kul, jätte liten salong om man jämnför med st:Eriks å fick inte se mycket alls, st:eriks har ändå 3 salonger som är olika märkes produkter i, verkar lite roligare. men men... säkert jätte bra där, men inte min grej iaf. Träffade alicia och emelie där så dom åkte med oss till norrtälje. Gjorde matte prov idag btw, hoppas på G iaf.  usch hatar. SV redovisning hade jag också, hoppas det gick bra. Imorgon ska jag till SYV och ändra st:Eriks till första handsval. Nu ska jag kolla film och slappa, mamma kommer väl snart antar jag. Puss

Kommentarer
croonis

jag har gått på skärgårdsgymnasiet, dem har helt underbara lärare, men långt att pendla. därför bytte jag till häverö, tycker det är bättre där. där har du praktik tre dagar i veckan och får verkligen se hur det är att vara frisör! :) där är du bara i skolan en dag i veckan också :) st;eriks vet jag folk som har gått, dem har absolut inte lika bra lärare, ett tips bara! :)



Blogg: http://croonprinsessans.blogg.se/
2009-04-24 @ 19:08:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback