ilska

jaaaa, jag känner bara att jag vill skriva ner allt just nu som jag känner och tänker...
Ååååh, varför blir jag så arg? eller inte så konstigt? så jävla falsk som du är, tillochmed den dagen du dumpade mig å säger "va glad att jag berättar sanningen" så sitter du ändå å ljuger din såkallade "sanning" alltså herregud, du säger  "vad är ditt problem" vafan är ditt problem undrar jag? såklart att jag tror på allt jag hör om dig, eftersom att det kommer en efter en hela tiden å säger samma saker? inte så konstigt till slut, eller tycker du det? Rätt så dum som inte tror att jag inte får reda på det liksom ändå.. Du skulle vilja berätta det själv JA, men du kanske skulle gjort det innan du gick ut med det lite? vrt lite snabbare om man säger så? Allt du sa ALLT. det var bara falskt eller? var de det? det måste det vara, allt du sa om detta som har hänt nu istället, allt dåligt liksom. å hur UNDERBAR jag va? alltså jag vet inte vad jag ska säga, men jag blir fan arg, å fittar sig mot mig för att leka eller vad fan är det frågan om? å sen snackar med mina vänner å är snäll å säger bra saker om mig? fittig du är. allt du sa som skulle hända nu? det är över, över föralltid hurru...
Kom aldrig mer tillbax till mig!

Kommentarer
Anonym

David?



2009-04-13 @ 23:19:31
mia

vem undrar?



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-04-14 @ 02:59:22
E l i n M j.

Varsågod, det var så lite så tjejen! :)



Blogg: http://elinmjs.blogg.se/
2009-04-14 @ 10:53:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback