skolan

Sitter här i skolan mittemot Sarah. Vi ska ha elevensval nu. Men vi har städ vecka så vi ska ut och stäääda!? usch..inte kul alltsååååå. not!
Mamma hämtar mig efter skolan, då bär det av till Mörby C. Ska till tandläkaren med tandställningen,vet inte riktigt vad jag ska göra men vi får se. Sen ska jag hem och plugga, göra min måbra uppsatts innan jag ska in till Norrtälje och promenera med Micke igen, hur mysigt som helst. Jag är död idag alltså. Eftersom att det blev rätt sent igår kväll. Längtar tills på onsdag nästa vecka då är det DIF-Gefle IF. Hoppas att djurgårn vinner då med. Ont i huvudet har jag idag också, vad beror det på? ingen aning. inge bra sömn, micke håller mig vaken för länge om nätterna ;) haha nejdå, förlåt. så är det inte, isåfall tvärtom, men jag gillart ;)



Jag i 7an. haha man förändras!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback