städat & klart

Nu har jag städat klart, det blev faktiskt fint, jag böt lakan och grejer, och hängde täcket och filten ute på vädring, riktigt sköööönt det blev då. Måste dammsuga, men jag hatar att dammsuga alltså. Jag vill äta flingor och kolla sex and the city nu, vafan jag har hela natten på mig att skriva min måbra uppsatts? det jobbiga är att min från förra året är på pappas data, så jag får väl starta den och skicka den till min eller nåååågonting, måste kolla på den hur jag gjorde. Hemprov ska jag också göra, och plugga matte eftersom att det är nationella om exakt en vecka............!

Kommentarer
Anonym

haha, jag skiter i matten :D har inte ens boken hemma. jag suger ändå kuk



2009-04-16 @ 18:11:34
Anonym

linnea



2009-04-16 @ 18:12:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback