sthlm

stressade ihjäl mig, känns som om jag redan bor i sthlm vaffan, är där HELA tiden, minst 1 gång i veckan haha, ska dit i morgon igen hehe, sen på måndag, osv osv... jobbigt nästan.
Jag hittade en kjol som jag ska ha på valborg, och en leopard tröja som jag kan ha någon annan gång, hann inte köpa nått, ändå tog pengarna slut, inte konstigt, sarah fick 300 också haha. Imorgon ska jag köpa en tröja på gina, som jag skulle köpa idag, men pengarna till kortet trasslade så det blev ingen det inte. Sen ska jag köpa party briillor, om dom inte är slut på den H&M OCKSÅ, har sprungit runt i alla H&M butiker alltså haha. blir gaaalen.
Annars ska jag nog köpa ett par solbrillor på buttriks för 99 kr, as nice, funderar på genomskilniga andra svarta för 99 eller såna där "randiga" men fanns bara gula -.-. Blir kanske dom genomskilniga, får se imorgon :D
imorgon är det krig i skolan, ORKAR INTE, för en gångskull vill jag ha vanliga lektioner :(

Kommentarer
linnéa

ja, ruggit fiiiina :D



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-04-29 @ 07:18:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback