090830

Hallå Hallå!

Dålig uppdatering idag jag vet... Men har vart en trött dag och sliten.
Vi hade iaf jätte roligt igår med alla vänner, gamla å nya (?) nej, men inte gamlare vänner å lite nyare fast ändå inte haha, skitsamma!
Slutade med att jag fick hämta Patrick inne i Norrtälje halv 4. Riktigt kallt och trött. Idag vaknade man av att Mamma hade tråkigt (som vanligt) haha varenda morgon...
Viktor kom till oss också och det var roligt. Jag och Patrick skjutsade hem honom sen och så fick vi tacos där hos min syster och efterätt och en massa gott gott. Bror Johan & Bim var där också.
Nu sitter jag hemma hos Patrick, den här veckan blir rolig, börjar på riktigt med frisör nu, därför sover jag hos patrick, för jag ska till Rimbo imorgon till Salong HG, alltså skolans salong med frisör läraren, riktigt skoj.
Nej nu ska jag spela the sims 3 :D Pöss!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback