hurtful

Jadu... Idag har jag jobbat i 7 h med Emelie. Yasmine en liten stund också, eller ja, en timme hehe.
Vi hade storstädning där på jobbet jag och emelie, skurade allt och ah verkligen allt. Så vi var ju klara snabbt vid stängning.
Sarah kom dit tre gånger, hehe. Första gången för glass, sen kom hon och skulle ha pommes, sen kom hon med regina, riktiga sötingar. Sen började det såklart att stört regna för att jag skulle åka moppe hem sjääälvklart, lagom riktigt blöt jag blev då. Hoppade in i duschen direkt hemma. Nu ska jag göra nudlar och sätta in lite kläder i garderoben och tända ljus och sakna min fisk :)


Jadu.. Muppar haha!

Kommentarer
sarah

nje mia.... jag kom bara för att träffa diiiiiiiiig! :) eller mest för att min chokladglass fanns där :)



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2009-08-14 @ 05:54:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback