saknad

Träffade Alicia på stan nu innan jag åkte hem. En väldigt kort stund också eftersom att jag var så stressad till mamma som väntade i bilen.
Kom på att jag saknade henne väldigt mycket. usch... seriöst så har jag en klump i halsen när jag skriver detta nu & hoppas på att Alicia läser detta också!
Kom att tänka på alla våra minnen tillsammans bara å hur mycket allting hade förändrats. Du gick med dom som du inte har brukat gått med. Och jag höll på att gå förbi dig för att jag inte ens kände igen dig?! oj.. nu kommer tårarna.
Jag känner bara att vi glider mer & mer ifrån varandra och jag vill inte
Jag tänker bara på alla gånger vi har tillbringat glädje och sorg tillsammans, det var nog det första vi tillbringade tillsammans också, kommer du ihåg? Och inte tala om det.. skratt och sorg sammtidigt, När du skulle åka till Spanien med klassen hur vi höll på mitt i Norrtälje när din pappa väntade i bilen på dig. Hur vi grät och skrattade för vi var så töntiga och för att vi skulle sakna varandra så mycket. Fast det bara var 5 dar? Så känns det nu fast 100 gånger värre.
Hela förra sommaren som du bodde hemma hos mig, vi var ute varenda natt och gjorde allt. Sov i likadana Swe Schakt tröjor haha. Masserade varandra, badade, cyklade, åkte moppe, festade. Det går inte att beskriva hur mycket vi har gjort och hur mycket tid vi har tillbringat tillsammans. Vi var som tillsammans. Min superstar lady!

Jag har sparat ett sms som hon skrev till mig förut!

"Hej min superstar lady. Jag vet att om du inte hade mig
då skulle du gå och bli emo... och jag tycker inte om emon
så jag är tvungen att vara kompis med dig liksom...
haha nej skämt och sido :) Jag älskar faktiskt dig en jävla
massa, galet. Man kan nästan tro att vi är tillsammans
på riktigt.. Det bästa som har hänt var att jag träffade dig,
Jag vill tillbringa mitt liv med dig :) haha, ja du fattar ;)
Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer! :O Men iaf, jag
älskar dig, och vill absolut inte förlora dig. Vi är bäst
tillsammans darling :) Syns om en vecka! PUSS "


var med och firade min födelsedag










Kommentarer
DIN ÄLSKADE, FAVORIT

herrgud gumman, mina tårar rinner också! faaaaaen! vad händer, jag saknar dig också! men åh, det blir så mycket med skolan i början.... fan, jag kommer alltid älska dig hur mycket som helst! oavsett om vi inte ses nu i början så minskar inte din betydelse för mig! JAg skulle vara med på ditt bröllop, och jag ska vara din bästa vän då. det är en deal! det vet du.... vi var bäst, och vi är fortfarande det! PUSS ÄLSKLING!



2009-08-27 @ 21:09:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback