Systers 30 års fest!

Sorry för dålig uppdatering, men vaknade kl halv två idag så, och var helt död. Så har inte direkt haft tid.
Iaf, vi åkte i väg till roslagsbro till min systers fest. Där stog Elin & Alicia och serverade drinkar. Senare blev det middag och det var hur gott som helst. Senare blev det då dans. Hur kul som helst var det. Till slut så stog man bara och hoppade, haha. Jag åkte hem med syster sanne tidigare än patrick, var ensam hemma så det var mörkt men däckade snabbt. Lite bilder innan festen, tog inge där med mobilen, lägger in senare!


haha skit i minen!




älskling!


Jag älskar dig!

Kommentarer
Jennie - Mitt liv som mig

Fina ni är tillsammans =)!



Blogg: http://jennienennie.blogg.se/
2009-09-29 @ 21:22:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback