Godmorgon

Usch, det har inte blivit så mycket bloggande dels och inte så rolig blogg heller.
Jag har inte haft tid att sitta och blogga, och det har inte blivit så att jag har tagit kort på allt och lagt in.
Men nu har ja tagit kort på det som jag har köpt som jag ska ha på mig imorgon. Och dom här sakerna kommer jag att använda ändå man kan ha dem när som helst, skit bra.

Nu snart ska jag åka och jobba igen, jag ska färga mammas utväxt och sedan rulla curler på henne.
Ikväll blir det nog så att jag kanske ska sätta i löshår på Sarah, kommer ta ett tag eftersom att hon ska ha 200 slingor så vi får se om vi blir klara ikvälll eller om vi får fortsätta någon annan dag.


Tunika/Tröja från Lindex



Rosett till håret, älskar den. Från Lindex



Skin/Läder leggings, med dragkedja, ser ut som lacktights men det är mer som skin, från Inse (Vila).


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback