Godmorgon!

Godmorgon.

Nu är det bara 1 daaaag kvar, för imorgon är det juuulafton. Jag längtar allltså, har riktig julstämning i år. Bara för att det är snö. Och sen längtar jag eftersom att jag ska få va med min älskade patrick.
Jag ska ta och fixa mig nu, ska in till Norrtälje med Mamma. Vi ska till Laila och fixa naglarna. Jag ska lacka dem och fixa två stycken, sätta förstärkning på dem för det gick av.
Patrick fick Panik inatt, jag har lite minne utav det, men inte mycket. Såg imorse att persiennerna stog åt alla håll och kanter, kom ihåg att han var och rev i dem.
Nej nu måste jag sätta fart. Skriver sen, ska köpa klänning tills imorgon också.


Kommentarer
Sarah

men shit! varför fick han det :o

det e martins ena lillasyster :P



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2009-12-23 @ 13:06:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback