Söndag

Ja, jag vet att det var 5 år sen nu, jag fick det till 4 just då!

Ah, igår kväll var det en bra kväll trots att vi inte gjorde mycket alls. Elin kom till Emma också så vi hade det roligt.
Sen så kom Patrick och Ove dit och hämtade Danne så dom drog ut på krogen och kom hem vid halv 2 kanske.
Jag råkade somna i soffan kl 12 -1 när jag och Emma glodde på tv, haha. Kändes som om det var i 3 min.
Men nu är jag hemma här och Patrick drog precis, så det blir att bli ensam ikväll för att Mamma & Pappa har åkt på kryssning tills imorgon. Så ah...
Nu ska jag lägga mig och kolla på Paradise Hotel, har inte så mycket mer å göra!


Kommentarer
linnea jansson

du kunde ha jobbat ;D puss



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-12-27 @ 15:24:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback