SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!!!!

Anonym:  Hur träffades du och Patrick?


Svar: Vi började prata på Facebook och sen började prata i telefon rätt mycket och sen så träffades vi på Midsommar och sedan dess träffades vi mer och mer :)


Emmelist: Vilka bloggar läser du varje dag?


Svar: Oj… det är rätt många men jag läser… Kissies.se, Ellinkulovainio.blogg.se, Sbogefors.blogg.se, Naztysbunny.blogg.se, Dessies.se, Gaybloggen.com, Alfis.blogg.se, Falsksanningsbloggen.se, Fokis.se, Glamorouz.blogg.se. Det var nog allt :)


Sarah: Hur lång är en dvärg? :)


Svar: Som dig, gumman! :)


E: hm...en fråga som jag alltid undrat över, och nu när du ändå är frisör kan jag ju passa på att fråga :)

om man har färgat till svart, och vill färga ljusare, typ...ljusbrun. Kan man färga det brunt direkt, eller måste man avfärga?

Kram.


Svar: Alltså det var en rätt svår fråga som jag inte riktigt kan svara på, men färga ljusbrunt och gör det några gånger, så blir det brunare. För jag har svart hår och när det inte har funnits någon svart färg så har jag tagit mörkbrunt och det lyser lite brunt om det. Så testa med det! :)

 

Erikah: Vad gillar du min blogg Mia? Är det svårt att vara öppen och ärlig mot sina vänner eller folk i allmänhet när det gäller sex, hur ser du på det?


Svar: Jag brukar inte läsa din blogg, eller har aldrig vart inne där. Nej det tycker inte jag, om man inte själv tycker att det är spänt att prata om det, men det kan jag göra, skäms inte för sådant.


Ida: Jag drömde att jag frågade, men jag måste ju göra det på riktigt :P
Vad tar du för en klippning? Niklas vill klippa sig, och han såg hur du klippte Patrick och tyckte det var skitsnyggt. I drömmen sa du 20:-, haha :P


Svar: Haha, det var ju lite roligt. Jag tar en 100 ungefär J Ja, men det är ju skit snyggt tycker jag också. Haha  :D


Maja:  var köper du helst dina kläder?
hur många har du varit kär i?


Svar: Jag köper mina kläder helst på Gina Tricot, H&M, Bikbok och lite sådana affärer, Monki också J Jag har varit kär i tre stycken innan Patrick, men ingen slår honom!


Emily: Du har dansat förrut va? Dansar du fortfarande? :)


Svar: Ja, det har jag. Nej jag har inte dansat på två terminer, för jag har haft uppehåll. Men jag ska dansa igen nästa termin, saknar det så mycket.


Anonym: Hur träffades du och Patrick?


Svar: Det har jag redan svarat på i första frågan så.


Anonym: Hej! Vilken fin blogg du har :)
Koll gärna in min också:

www.niomi.blogg.se


Svar: Tack så jätte mycket, det ska jag göra !:)


Anonym:  vilken är din favoritfärg?

om du måste välja mellan att aldrig gå i skor mer eller föralltid gå med badbyxor, vad skulle du välja då?

vad hände mellan dig och marcus berglund egentligen?

vilken är din favoritfilm?

SLUUUUT


Svar: Jag har ingen direkt favoritfärg, men svart, grå, brun & rosa. Men om jag väljer att föralltid gå med badbyxor kan jag väl inte gå med skor ändå? Svår fråga, vet faktiskt inte. Älskar ju skor satt. Det har inte hänt någonting mellan mig och marcus berglund? Har aldrig varit något heller om du nu tror det. Jag vet inte riktigt, finns jätte många bra, men absolut bästa är hela Sex and the city och Titanic.


Ebba: Hur många läsare har du? :)


Svar: Jag har mellan 80-120 per dag nu för tiden :) Och fortsätt läsa så jag får ännu flera.

 

Tack för alla frågor allhopa. Jätte kul att ni ville veta så mycket. Hoppas ni har fått era svar på era frågor nu! 

 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback