mys

Nu sitter jag här i soffan igen, haha. Med Alicia och kollar på Knutby - vägen hem. Vi har vart och kollat på handbolls träningen, själv så tränade vi inget, alicia får inte för hennes läkare, och jag är förskyld så jag kan inte träna. räckte med att jag gymmade igår.
Så jävla skönt att vara ensamna hemma alltså. Längtar tills imorgon, då blir det tjejmiddag här. Ska inte till skolan imorgon heller så det är skönt. Sarah kommer med bussen halv tre tror jag, och alicia kommer vid tre efter skolan. Sen kommer alla andra vid fem kanske, förutom elin då för hon är ju i romme med skolan hela dagen, lyckos för henne. Det blir tacos och gott här sen blir det en backe ner och lite partajj senare :D det är nice.
Nej nu ska jag umgås med Alicia, skriver mer imorgon på dagen :D PUSS

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback