sista februari

Hallåååååj. Ja, jag vet jag har inte skrivit på rätt länge nu, men jag har vart hos sarah nu sen i torsdags och bara haft det allämnt trevligt med massa folk. dock saknar jag Alicia. Hon är i... hmm vet inte.. haha :D Helsingborg tror jag. eller?
Ikväll blir det drag, som FAIN. fint som snus det alltså haha. Det blir folk här hemma hos sarah, sen drar vi till Offenciven, där är det ännu mer drag, hoppas dock på att jag kommer in, för jag har ingen biljett. Men ska försöka betala, bara det att det kanske kostar 200 kr, å det vill jag inte betala, men det löööööser sig :)
Sarah duschar just nu och jag sitter här i underkläder och en handduk på huvudet och har precis duschat jaåå.
Hoppas på mycket trevligheter ikväll jag alltså.

PUSS slänger upp en bild på oss sen igår också, när vi var på ett glas och åt! :)



'

Flummbild på oss igår kväll :D PUSS PÅ DIG!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback