18 Januari

Hallåjsan! Ihelgen har jag bara vart i Uppsala, som kanske inte är så ovanligt, men den här helgen var väl lite ovanligare än andra, trodde inte att jag skulle vara där i helgen åkte bara dit i Fredags och skulle hem igen på kvällen, men det blev såklart inte så. Mickes kompisar kom och hämtade oss och vi åkte runt, åt på donken som vanligt osv osv..
Igår, lördag.. Så kom Alicia dit som skulle åka och hälsa på Johan (önskar att hon åkte dit för min skull) haha nejmen umgicks med henne iaf :) Johan & Alicia kom och hämtade mig och Micke och vi åkte sedan hem till Viktor och alla chillkrökade förutom jag, kooonstigt dricker inte öl jö. Det var en trevligt kväll :) körde ölspelet och jag har aldrig... Vi åkte sen hem till Johan, kollade på pistvakt hela natten? haha, härligt jö, så jävla sköna. Idag låg vi bara i sängen hela dagen, tillslut åkte vi och käkade på donken sen hem till micke för att hämta lite grejjs, sen åkte jag & alicia hem, hoppade av i rimbo för att åka med Nina hem och nu sitter jag här :) ska ta något och äta, och lägga mig och kolla på sex and the city, som jag lägntat alltså, helt sjuk är förälskad i skiten alltså. Nej, prov imorgon har man också, kan absolut ingenting, drygt som vanligt. Pluggar vecka igen att se fram emot, åker nog hem till syrran så hjälper hon mig, bäst så, får ingen lugn och ro här hemma. God natt. pussssss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback