090705

fått klagomål från Alicia och hennes mamma att det är dålig uppdatering, håller fan med, men jag har knappt vart inne på datan.. Menmen.
Hela förra veckan så var jag med Patrick och jobbade typ.. Men igår (lördag) så fyllde min käre far 60 år, det var riktigt kul. Patrick följde med dit, och vi var på solö och sen åkte vi till högmarsö och åt jätte god middag, vi åkte tillbaka till solö och var där ett tag. Men sen skjutsade mamma mig, patrick & Johan till Norrtälje och jag och patrick åkte till Lina en snabbis sen hem igen och sov.. Idag så åkte vi med mamma till rusta och sen till daisys och åt. Sen ut till solö och lämnade mamma för att vi skulle ha bilen. Sen åkte vi och handlade lite och sånt. Åkte sedan in till Norrtälje igen, hämtade sarah och åkte å käkade på donken, sen hem till henne å färgade hennes hår och kollade på film.
Så nu sitter vi här i soffan och kollarpå ondskan och ska sova snart, ska jobba imorgon och sen ska jag nog vara med alicia, saknar henne ju. Ska jobba hela veckan, förlänga håret någondag också, beställde hår i fredags, nice nice, längtar alltså. nejmen nu ska jag sova, lägger upp lite bilder från igår.. Godnatt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback