090712

okej, ska försöka göra ett inlägg här idag då.

Mår inte så bra... usch, så kan det gå!
Idag skjutsade Patrick mig till Uppsala, jag åkte och hälsade på min vän Micke, och Patrick åkte till sin kusin.
Vi hade det skoj som fan, kollade på massa filmer osv.. Patrick hämtade mig sen, vi åkte och mötte hans kusin vid biltema en snabbis, sen åkte vi hem, skjutsade en till rimbo från finsta och vi var tvugna att köpa vatten till mig för jag var så jävla nära på att spy, åk sjuk typ... inte så konstigt, hehe. ajaaa...
Imorgon så är jag ledig igen, sen på tisdag jobbar jag, blö. Men imorgon ska jag försöka kolla present till Alicia, för hon fyller år om en vecka. nej nu ska jag sova eller något, kolla på film skulle vi göra, good luck chuck tror jag att det blir!

Puss på er! (ska bli bättre med uppdateringen)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback