I gave myself some time today

Idag vill jag säga ett stort stort grattis till älskings Alicia som fyller 16 år!
Och jag & Patrick har 1 månad tillsammans!

Igår så jobbade jag från 11-15.. skönt att sluta tidigt faktiskt. Jag och Patrick åkte å badade tillslut med Zacke & Emma igen borta vid konstgjorda sjön. riktigt skönt var det, varm som satan. Patrick & Zacke hade typ en tävling vem som träffa flaskan med stenar, haha, herregud!
Idag när jag förengångs skull är ledig är det fult väder!? varför hatar gud mig?
Aja... nu tjatar Patrick om att jag ska göra kladdkaka!? ;o haha. ska väl göra det dååå! sen ska jag in å köpa en sak :) mhiihi.

pussar på mina älsklingar!


Kommentarer
Zacke

Patrick hade ju bara tur som vann:P hälsa han det



2009-07-19 @ 15:44:54
mia

haha, ja det ska jag hälsa honom. Han blir ju så sur annars, så du lät honom vinna! ;)



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-07-19 @ 16:15:05
z

Jaa men precis. Annars hade du ju fått ett helvete den kvällen :P



2009-07-19 @ 21:18:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback