skansen

Igår så åkte jag, Patrick, Simon, Alicia & Sarah till skansen för att fira sarah och så. Jag och Alicia gick på stan förut på dagen och köpte present till Sarah och jag en försenad till Alicia. Sarah fick Paris Hilton parfymen som jag också har som hon älskar. Alicia fick replay parfymen av mig som hon inte haft på länge. Jag fixade presenten till Patrick också, han fyller år på söndag. Jätte fint, lägger ut bild på det sen när han fått det.
Vi hämtade sarah och simon sen och åkte till Skansen. Vi käkade utanför först på ett hamburge ställe. Sen där inne så var det så j*vla mycket folk, men vi kom rätt långt fram ändå, men såg inte så mycket. När det var 15 min kvar så gick vi och kollade på djuren, så söööta. Vargar, Björnar, Lodjur, Sälar m.m...
Sen drog vi, köpte korv på en korvmojj och dricka hehe, smockad buss osv.. Sen blev det bilen hem. Gick och la oss å så. Just nu är patrick ute och målar och jag håller på att städa mitt rum. Vi ska till Linda min syster kl 15 på fika och sånt. Ska duscha innan det. Sen ikväll ska vi på middag hos Simon.

Lite bilder från igår..!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback