sängen

Godkväll!
Jag och Patrick ligger här i sängen och kollar på tv. Patrick och Pappa har försökt att fixa min tv, med kanalerna, men det går ej. hatar...!
Patrick ligger och torkar snor på hjärtkudden som han fick av mig, SNÄLLT. puss på dig gubben.. men du ska få igen... snart!
Aja.. jag vill ha pizza från statiol men patrick är trött och tråkig. Jag har jobbar idag också. var lite skoj för en gångskull. Men mitt huvud ville typ sprängas.
När jag kom hem efter jobbet så var bara Patrick hemma och vi tog cyklarna till malsta sjön dels. Sen har vi bara legat isängen, jag duschat osv..
Nu ska jag äta mackor och läsa dels sova. Godnatt. hörs imorgon, skansen och stan med Alicia då, köpa presenter.
Pussar.

Jag älskar dig Patrick Östervall!



Kommentarer
linnéa

MAN BLIR SÅ JÄVLA GLAD AV DIGGGGGGGG :) pusspuss



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-07-28 @ 00:08:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback