You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool

Goddagens allihopa!

Idag så vaknade jag av att jag trodde att hela jordklotet snurrade upp och ner.
Men det var bara Patrick som snurrade runt mig för att han ville att jag skulle vakna. Det första jag sa var inte direkt "godmorgon älskling" det var "jag hatar dig" och vände mig om igen. Haha.  Mamma kom och knackade på dörren och sa "hurrni nattugglor, ska ni inte gå upp? det är fint väder, solen skiner" Jaja, vi kommer.. var det typ. haha. Jag satte mig ute på altanen och hjälpte mamma med rabarber och svamp. Patrick gick sedan ut och fortsatte måla. Jag och Mamma åkte in till Norrtälje för att jag skulle hämta Patricks present, fyfan vad fint det blev, vill att det ska vara söndag nu så att jag får ge den till honom. Mamma köpte också en jätte fin sak till honom, kan ju inte skriva här ifall om han skulle läsa haha. Sorry Patrick, du får se på Söndag, puss på dig gubben. Men sen gick iaf jag och Mamma och fikade på tullen, då träffade vi Bims mamma för försts gången, min brors nya tjej, jätte gulliga ihop.
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här framför mitt fönster och tittar ut, ska kolla på fullfrys snart tror jag haha så j*vla bra. Patrick är borta på tippen och fortsätter att jobba, med plattor nu, herregud. Aja... Vi får se vad som händer ikväll, imorgon ska jag jobba, döda mig. Sen är det älmsta natta, inte så roligt men men.. kanske åker och hälsar på mamma & pappa iaf i båten.
På Lördag jobbar jag också, men till fem, och sen ska vi på bio "sommaren med göran" sen sover vi hos Patrick för sen är det hans dag.
Nej nu ska jag äta rabarber kräm och kolla på fullfrys. kisses!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback