090615

Förlåt för jääääätte dålig uppdatering. Dels har jag inte orkat, har gjort annat osv...
Vi firade mig i Lördags iaf, det blev hur lyckat som helst, men det skulle vart bättre med fint väder, eftersom vi hade tänkt oss det. Men jag fick Filmer av Vanessa och Jossan, Kinder ägg och Veckorevyn av Alicia, haha. Blommor och choklad av Linnea och Denice. Sexiiiiga underkläder av Sarah och Elin haha. Tack så mycket allihopa.
Vi hade en trevlig kväll somsagt. Igår (söndag) Så låg jag och alicia i sängen näst intill hela dagen å döade. Sen på kvällen åkte vi till Manne och där var också marcus och vi kollade på film, sen blev det hemfärd.
Idag har jag jobbat, så mer har jag inget å säga än att jag har ont i fötterna, smärta...!
Ska nog träffa Albin ikväll, får se hur allting blir. Hoppas på solsken imorgon, snäääällla? ledig ju, tror jag?

puss på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback