090616

6 dagar kvar till P&L :D sjukt taggad jag är alltså.
Idag vaknade jag lite då å då, det knackade två gånger på dörren å jag försökte ta mig upp från döden i min säng, hatar småbarn som väcker en så tidigt, JAG SOVER!!!!!!!!!!!!!
Aja, jag åkte in till Norrtälje vid tre och uträttade en massa, och träffade Alicia, vi kollade en massa till P&L och bådatvå köpte trosor, vi skulle köpa våra "friendship" ringar också, men det fanns bara en kvar å dom var förstora :O
Menmen, ska in till sarah nu., Lägger upp en bild på mitt tandsmycke som jag gjorde själv igår.

puss på er.


Kommentarer
malin

Hej! Hur gjorde du ditt tandsmycke själv?? Jag har velat ha det länge och älskar allt som strass heter :P

kraaaaaam. Ha det bäst!



Blogg: http://tegelunge.blogg.se/
2009-07-06 @ 17:53:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback