090621

imorgon drar vi då, fyfan.. det händer alltså.. vi kom iväg, eller det har vi inte sett ännu. men helt otroligt!

Ah nej men Midsommar blev perfekt säger jag bara, Jag var somsagt ute på solö med min familj på dan.
Sen åkte jag till Alicia och åt där med hennes familj med pappa, kristina, carolina å hennes kille.
Vi åkte sedan hem till mig å fixade oss, åkte in till norrtälje på en fest som Patrick bjöd oss på, det var lite skoj, haha. Sen sljutsade Mange hem mig, alicia & patrick till mig, å alla vi 4 sov här. riktigt mysigt...
På Lördagen så åkte jag och alicia in å sola, sen åkte hon hem så kom patrick till mig, vi lagade mat, fjollade oss å kollade på Mamma Mia, satt uppe ett tag och sånt. idag slappade vi bara, åkte in till elin sen till kiosken, saknar fan den!
pusspuss


Kommentarer
linnéa

alltså, sitter fan å leeeeer. patrick! svinbra <3



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-06-21 @ 21:03:19
Patrick

Nämen lilla jag är med på bilden:) vad menar du med det där Linnéa? :P



2009-06-22 @ 13:01:15
linnéa

haha va...................inget?



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-06-23 @ 19:20:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback