sängen

Idag har man verkligen legat i solen hela dagen. När Patrick kom hem så åkte vi direkt ner till Malsta sjön och badade eftersom att det var så varmt. Sen misslyckades jag lite med maten så det slutade med att jag fick åka in och köpa två kebabrullar till oss, haha pinsamt värre...!
Aja nu har vi gjort ordning oss för sängen och ska sova.. för imorgon så ska vi ut på sjön och möta mamma & pappa och blir nog kvar tills på söndag. Myyyysigt värre, fyfan va skönt. Bussarna går inte så roliga tider bara, får hoppas på att min syster vill köra oss då. Ajaaa. Nu ska vi sova. Puss puss! bilder kommer säkert upp på söndag om jag orkar.

Kommentarer
Anonym

heej tjänar du pengar på din blogg?

i så fall hur mycket tjänar du i månaden?Ö:D



2009-06-28 @ 14:45:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback