24 mars

Ny duschad och klar. Så härligt. Nu kanman gå och lägga sig ren och fin. David sov hos mig i natt somsagt, riktigt mysigt, jag somnade när vi låg och kollade på tv igår kväll, hähä. Var i skolan idag och sånt, jobbade faktiskt rätt bra där idag (Stolt).
Satt tillochmed och pluggade på bussen hem, det är bra, ska nog börja göra det, sitter ju ändå 20-30 min på bussen hem, så då kan man ju göra annat hemma också, så hinner man med nästan allt, som man inte gör nu haha. När jag kom hem fick jag reda på att vi skulle på middag hos min syster, riktigt gott och trevligt var det. Sen när jag kom hem så strök jag tvätt åt mamma så att jag skulle tjäna en slant, det är bra det. Nu har jag duschat dårå, ska nog lägga mig och läsa om budishmen har prov på det på torsdag så lika bra att läsa om det då. Jag har Nationella i engelska, sista provet i engelska, rå skönt. Men läskigt. Jag kommer inte klara det så, någon som känner som jag? usch... Aja plugget, här kommer jag.
Juste... en sak höll jag på att glömma som jag inte fick, när jag kom hem så låg det en lapp på min data som det stog "I love you" på. ååååh, tårögd jag blev. Från David alltså. åh.. sötnos!


Kommentarer
Ells

söt bild ! :D



Blogg: http://eljolilj.blogg.se/
2009-03-31 @ 17:12:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback