Everything

Nu är jag tillbax igen. Efter skolan och allting. Jag var i skolan idag, och det var ju SJUKT tråkigt, Både sarah och Alicia var inte där så man var ensam. Sarah var på intagnings prov för dans och Alicia var hemma. Tråååååkigt.
Aja.. Efter skolan åkte jag in till Norrtälje för att träffa David och vi fikade på Hörnan, riktigt mysigt faktiskt, pratade lite, gammla minnen och framtiden. Efter det gick jag till badhuset för att mamma var där för vi skulle simma & sola. Det gick bra. Så nu är jag hemma, ska äta lite, å kanske plugga eller stryka, beror på vad jag orkar. Har lust att bara slappa och ta allt imorgon också!

Kommentarer
Spejje

Åh mys med en fika på stan. Jag röstar för att ta det i morgon och bara smeta ikväll. Skönt att va slapp. =)



2009-03-09 @ 19:17:38
Anonym

Åh mys med en fika på stan. Jag röstar för att ta det i morgon och bara smeta ikväll. Skönt att va slapp. =)



2009-03-09 @ 19:18:57
mia

Ja det var faktiskt riktigt mysigt :) Jo jag ska också smeta ikväll alltså ;) imorgon blir det å träna riktigt hårt istället :D



2009-03-09 @ 19:27:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback