Fredagen den 13.

Usch, alla vet vilken dag det är va? Ja, fredagen den 13. Det får mig att göra ont i magen. Jag hade Nationella prov i Engelska idag, två stycken, och jag som verkligen inte kan engelska, det sög ju såklart. Gick åt helvete, och inte nog med det så är jag sjuk som ett arsle också, är rå förskyld, typ feber, ska lägga mig och kolla på tv, läsa eller film. eller så blir det väl så att man somnar direkt, måste vila så jag är pigg tills imorgon iaf, då ska jag och David på bio i sthlm, mysigt mysigt..
Vad ska man göra ikväll då? funderar på att bara va hemma för en gångs skull faktiskt. Med mamma och pappa och kolla på lets dance typ. Japp, så blir det nog. Fast Pappa kommer hem sent ikväll för att han är på kryssning, ska fråga om han kan köpa en parfym åt mig hihi. Men nu ska jag lägga mig, skriver när jag vaknar. Puss på er!

Kommentarer
Spejje

Hehe hoppas ni ser en bra film i morgon nu.

din pappa och mamma är dom alltid på kryssning eller andra äventyr?

låter kul!



2009-03-13 @ 14:36:49
emelie

Hejsan! Vill du kunna tjäna flera tusen kronor på din blogg? och få en snygg, proffsig desing på köpet?



Jag är bloggdesigner & har detta som mitt företag. Jag har 3 olika pris & desing nivåer för att de ska passa allas ekonomi.



99 kr - header



150 kr - header, meny & effekter i bloggen



250 kr - allt ovan + de senaste effekterna inom bloggdesign, annonser så du kan tjäna pengar, råd & tis om hur du tjänar massa pengar på annonserna ingår i priset. Denna desing arbetar ja mest med & lägger ner mest tid på & blir riktigt personlig.



Hör av dig på [email protected]

om du vill börja tjäna pengar & få en supersnygg desing till din blogg!



Vi ses :) /Emelie



Blogg: http://stylebyemelie.se
2009-03-13 @ 14:48:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback