över trött

Förlåt, men jag är för trött för att skriva här alltså. Jag har gymmat så jävla hårt nu och jag ska nog ta och sova alltså. Kan nog inte bli bättre? Ska iaf lägga mig och glo på film.
Idag har jag vart i skolan och vi hade typ circus träning i 2 timmar på morgonen, coola bilder kommer från det.
Sen kom mamma och hämta mig vid skolan så åkte jag hem, svullade lite vid datan och sånt, sen åkte jag in till Norrtälje för att gymma. träffade David en liten stund innan jag skulle gå å träna också. Sen har jag kört STENHÅRT. så jag sover nu typ. Sen hem å äta, så nu sitter jag här. Förlåt.. lite kortfattad, men i morgon då jävlar, men då blir det plugg å stryka..!
juste... jag fick en jätte fin tröja av mamma idag som jag hängde undan igår på JC och en jätte fin högkjol som är blommig :)
lägger ut kort på dom senare, ska ha den imorgon, tröjan alltså, så kan visa då!

puss & godnatt


Kommentarer
Anonym

Keep Up The Good Work. =)



2009-03-10 @ 22:40:13
rebecca

hej!

hur gör du så att du får "två" foton sådär? :)

går du inte på någon speciell sida?



Blogg: http://rebeccatalarut.blogg.se/
2009-03-11 @ 19:37:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback