090503

Hallu!
Sitter här i sängen med älsklings Sarah. Jocke, Peter & Jesper har åkt nu och mamma och pappa kom hem precis, det har vart en underbar och sjukt rolig helg. I fredags så grillade vi hos elin så fick jag, sarah & alicia för oss att ringa dom från falun att dom skulle komma hit osv.. Riktigt kul att dom kom hit alltså, dom kom hit rätt sent menmen.
Igår (lördag) så åkte jag och elin med dom in till norrtälje och sarah och alicia tog moppen, vi gick lite på stan och sedan käkade vi pizza, gud vad gott. Sen åkte vi hem, solade och hade det rå bra på altanen, spelade kubb senare och sen gjorde jag wok till alla, sen blev det kubb igen, och vi blev spöade, men det blev dom första gången så, lika. haha. Sen blev det en jävla massa strul, men sen blev det skoj igen :D haha, bara för att alicia dissade oss sen. haha (Y).
ajaaa, jag ska fan sova en stund när sarah åker, är sjukt trött, jag och jocke gick och la oss halv 6 imorse, haha.
Puss

Kommentarer
emilie u know

låter som en fullspäckad helg ;)



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2009-05-03 @ 17:07:47
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

alicia

och skoja inte om att jag är halvt misshandlad, synd om mig jö ;o



2009-05-04 @ 11:23:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback