090522

Nu sitter jag här ute på framsidan i stolen, alicia sov här i natt efter en trevlig kväll hemma hos sarah igår när alla vi tjejer var samlade. love it. Alicia har dragit till sthlm med ronja och jag ska ta mig in till norrtälje till frisören till kl 15:00 för att färga och klippa mitt hår. Efter det kanske jag ska träffa Elin en stund på stan för att gå och kika lite, hoppas på att det blir av...
Förövrigt så klippte jag lugg på Elin igår också, och hade i blondspray på henne så att hon fick lite blondare hår, riktigt nöjd med resultatet och det är hon också! :) peace & love


Kommentarer
croonis

neeeeej, använd inte blondspray!!! den slutar aldrig verka, den bara bleker och bleker! :p så du vet ;)



Blogg: http://croonprinsessans.blogg.se/
2009-05-22 @ 15:54:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback