090527

Goddag allesammans!

Nu sitter jag här i skolan igen då, börjar tänka på att det inte alls är långt kvar, det är lite läskigt faktiskt. Man går ut den här skolan för gott, och grundskolan. Nu har man bara 3 år kvar i skolan. Och sen blir man vuxen(?) Jag vill inte bli det jö.
Men jag antar att jag inte har något val, eller jag vill jobba för att få pengar å slippa skolan, men vill ändå inte börja jobba varenda dag, tidiga mornar osv osv.. Men om jag blir frisör så kanske det inte blir så tidigt ändå. Men det blir rå skoj. längtar ju. Sommarlov, slutar skolan, peace & love, jag, sarah & alicia satte oss och började på våran packnings och inköpslista idag. Ojoj, några kommer vara riktigt PANKA i sommar!? Tur att man har ett jobb nu iaf, hoppas på att man får jobba mycket också. Längtar till sommaren nu, man vill ju jobba mycket för att ha mycket pengar, men jag vill också njuta av tiden man är ledig.

Måste börja kolla på lägenhet snart, det är också rätt läskigt men också rå skoj. Sthlm och egen lägenhet, det är riktigt nice. Längtar somfan, hoppas på att jag får hyra min kusins lägenhet i Råsunda också, för det är lite svårt att få tag på en i sthlm, en billig och bra liksom. Får se hur det blir. Sitter och har B-engelska nu iaf. Skit tråkigt, jag försöker skriva på mitt brev på SV. När jag kommer hem sen så måste jag plugga, har lite å göra nu i slutet, men det går bara bra. Fick VG+ på min må bra uppsatts på idrotten, vill ju såklart ha MVG på den, men huvudsaken att jag har det i betyget så. Ska fråga Mamma om jag kan åka in och pröva en bikini på H&M som jag såg igår, en vit, vil ha en "vanlig" om man säger så, har inte det nu. Hoppas jag får den och att den ser bra ut. Hoppas på att jag ska till frissan imorgon och fortsätta på mitt hår, hehe. Ajaaa.. nu ska jag fortsätta att skriva mitt brev, önska mig lycka till. Puss på er!

Kommentarer
emilie

sv. tack mia!:)



åå, egen lägenhet. Det vore ju verkligen living the dreeaam! då kan jag bo under din säng tycker jag ;) haha!



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2009-05-27 @ 16:23:43
Anonym

lycka till då ;)



2009-05-27 @ 19:06:38
SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)



Blogg: http://sheerblondes.blogg.se/
2009-05-27 @ 19:11:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback