090528

Idag har jag bara vart i skolan, vi hade sköjd först, och jag fortsatte på min munktröja, hoppas faktiskt på att den blir klar innan skolan slutar, vill ju ha bra betyg. Sen har vi kollat på film innan lunch i en timme, då somnade jag, hehe. Sen hela eftermiddagen. Det var riktigt kul att det spöregnade när jag skulle hem, men sen när jag åkte så regnade det inte så mycket. tur det. Jag ska plugga idag, usch jag vill inte, har so prov imorgon, och sen ska en NOuppgift vara inne imorgon, men den ska pappa hjälpa mig med att göra när han kommer hem. Måste plugga till so provet somsagt, sen göra Hkk hemprovet sen är det typ klart? ;s shit, eller jag ska göra engelska också, fan måste kämpa nu. ajaa. skriver sen om jag har tid. Ska ta kort på det jag köpte igår osv...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback