17:19

Hallå allihopa!

Nu är jag hemma igen. Dagen har vart jätte bra faktiskt.
Vi övade på folie slingor idag i skolan och jag färgade håret på min vertikal docka, Liiiila haha blev rå coolt. Sen blev det färg över så Tessan färgade min slinga med den färgen men det blev typ ingenting, lite rödare typ. Men jag färgade slinga i hennes lugg med lila färg, alltså i underhåret i luggen eller hur man ska förklara. Och hon är ju blond så hennes blev huuuuur lila som helst och det blev rå snyggt, vill också ha så.
När jag kom till Norrtälje så gick jag och solade solarium sen kom älsklingen och hämtade mig, äntligen fick jag träffa honom. Så nu ligger vi i sängen och tar det lugnt framför tv;n. :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback