2 November

Nu är det November igen då. Shit snart slut på år 2009 då.

Jag har vart i skolan idag, var väldigt segt att gå upp i morse, hann inte ta kort på mig imorse, hinner typ inte det på mornara. Sorry. Men det var kul i skolan ändå, att träffa alla igen och ha frisör. Har ny tjej i klassen också, fast jag "känner" henne sen innan, Natalie.
Saknade älskling mycket idag, och det märkte man att han också hade gjort när jag kom hem, hehe söt han är. Nu ska vi laga middag. Korvstråganoff & Ris blir det, gott va? Älskar det.
Skriver senare. Har blivit lite dålig uppdatering på sistonde. Kan va för att jag inte har tid och vill vara med älsklingen mycket. Nej skriver sen. Vad är eran favvomat?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback