Hemma.

Nu är jag hemma igen efter dagen. Dagen har vart bra men jag har sån magkatarr så jag har bara mått illa och haft ont i magen så det har vart sjukt jobbigt.
Lotta min lärare kom dit så alla vi tre satt och pratade och sånt. Fick veta lite mer vad jag skulle göra.
Sen gick jag och beställde en kyckling sallad och jag med mina special beställningar så beställde jag med pasta också, gott gott. Sen så har det inte hänt så mycket. Elin kom in och lämnade 100 kr.
Sen gick jag och solade i 20 min, jag skulle till min syster efteråt och stryka men det blev inte så för att hon har också en sån magkatarr och så. Så jag och Patrick åkte upp till Donken och han käkade sen åkte vi hem, nu ska vi städa i mitt rum. Börjar lite tidigare imorgon eftersom jag vill sluta tidigare eftersom att vi ska på fest.

Vi just nu!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback