Hiss/Diss

Tänkte att jag skulle börja med Hissa & Dissa lista. Ja, det är ju rätt många som håller på med det redan men jag tycker att det borde komma in något nytt i min blogg.


- Lårhögastövlar. Jag bara älskar lårhöga stövlar. Med klack, utan klack... Spelar absolut ingen roll, Det är snyggt på alla verkligen. Och jag älskar att gå i dom. Och framförallt. Jag som aldrig hittar ett par stövlar som mina ben passar i så har jag hittat fler lårhöga än vanliga som passar. Visst jag fick sy in min oklackade lårhöga, men dom blev bra iaf.
-Patrick... Min pojkvän, jag bara älskar honom mest av allt, och ingen.. Verkligen ingen kan ersätta hans plats och speciellt inte i mitt hjärta. Jag ska leva med han resten av livet 8). Han är underbarast iaf.
-Johan Falk. Johan Falk filmerna är verkligen bäst om ni inte har sett dom så måste ni se dom. Jag har kollat på alla 6 filmerna nu och man blir besatt. Om ni tycker om BECK så är detta verkligen filmer att rekomendera, bättre än beck faktiskt. Det händer mycket mer saker.



-Magkatarr. Jag dissar verkligen magkatarr, det är sämst, det gör ont, man äter inte, man blir trött, man gråter hela tiden Jag hatar det bokstavligt talat.
-Tidiga mornar. Och jag hatar att gå upp tidigt på morgonen och speciellt nu när man har Kärnämnesvecka i Hallstavik i skolan. Fyyyf****n. Säger jag bara. Man vill bara somna om och allting bara. Någon som håller med mig?
-Johan Falk. Ja, jag dissar Johan Falk också, för att man blir beroende och man vill ju se mer, men det jag dissar är att det inte finns mer filmer att titta på nu när man har kollat på alla 6 filmer, sämst.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback