Lysande vatten.

 

Ett lysande dusch handtag. Har ni duschat med det förut? Det har jag några gånger, eller ett antal gånger. Det är rätt häftigt. Den ändrar färg efter temeraturen. Det är lite roligt. Men man ska ju helst ha släckt när man duschar då. Men det vågar ju såklart inte jag så då är det inte lika kul men jag hade släck några gånger, men det är läskigt å duscha själv då, så det ska man inte göra om man är som mig :D

 

Det ser ut som om det rinner blod. Själv har jag aldrig sett denna förut.

Men den var häftig.

Likadan här. Ja ni ser ju hur det blir i mörkret, fattar ni varför inte jag vill duscha i dels detta ljus?

 


Kommentarer
malin

Sån där har vi på kranen inne i köket ^^



Blogg: http://malinjennywestman.webblogg.se/
2009-11-12 @ 19:57:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback