Patrick och jag.


1. du är tillsammans med? - Patrick Östervall
2. och varför de? - För att jag älskar honom mest av allt. Och han är underbarast.
3. när blev ni tillsammans? - 19 Juni 2009.
4. du älskar honom/henne? -Ja, mest somsagt
5. du har slagit honom/henne? -haha många gånger :D
6. du har roligt med den du är tillsammans med? - Somfan. Slutar aldrig skratta.
7. du skulle kunnna bo med honom/henne? - Han bor typ redan hos mig. Och självklart skulle jag det, livet ut.
9. du vet nånting om honom/henne ? - Allt :D
10. ni har sagt " jag älskar dig " i verkligheten till varandra? - 100000 gånger om dagen.
11. har ni sovit över hos varandra? - Sover varenda natt med varandra.
12. om ni har de, antal gånger? - 4½ månad.
13. du har gjort ett sugmärke på honom/henne?- självklart
14. du har fått ett sugmärke av honom/henne? - haha ja.
15. hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Läääääääänge, hoppas på hela livet.
16. ni har bråkat nångång? - HAHA, kan man säga :D Men det går över lika fort.
17. ni har kul tillsammans? - Alltid :D
18. skriv tre ord som beskriver er? - Snyggast, bästa paret & Bäst humor.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback