Taggar

Hallååå.
Nu sitter jag här med färg i håret, färgar utväxten. Idag på praktiken så färgade jag en lila slinga också, men den syns inte haha. Men ska färga ännu mera.
Ikväll är det fest somsagt, kommer bli rå kul, bara det att min kära car är lite grinig på mig, men hoppas på att det löser sig så vi får en trevlig kväll ihop. Jag ska snart hoppa in i duschen och hoppas patrick kommer snart så vi kan åka ner till Elin sen och fixa oss som Elin och Emilie ville, vi ska in till Sarah sen och sen åka ut dit.
Men jag kan inte skriva mer men hoppas ni får det lika roligt som mig.

Kommentarer
linnéaj

haha jag trodde du menade car - bil. eller far.. men nä =)))



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-11-06 @ 17:43:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback